SATIŞ VE PAZARLAMA SÜREÇ YÖNETİMİ
- Satış Stratejisinin belirlenmesi, hedef müşteri ve izlenecek yöntemlerin belirlenmesi
- Vaziyet planı, kat planları ve daire planları analizi ve mimarlara önerilerin yapılması ile farklılaşma
- Pazar, rekabet ve fiyat analizi, fiyatlama ve şerefiyelendirme çalışmaları
- Satış ekibinin oluşturulması ve eğitimleri, performans ve “Ödüllendirme” süreçlerinin yönetimi
- Tüm pazarlama ve reklam materyalleri ile satış sözleşmesi ve eklerinin hazırlanması
- Konut kredileri için bankalarla anlaşmalar ve kredi işlemlerinin koordinasyonu
- Potansiyel alıcılar ile satıcı arasındaki görüşme ve pazarlıkların koordinasyonu
- Müşteri ilişkileri yönetimi, stok takip raporlama sisteminin kurulumu, kontrolü ve yönetimi
- Satış hızına ve fiyat istikrarına gore fiyat artış-düşüş kararları ile nakit akışının yönetimi
- Müşterilerden tahsilatların takibi ve olası ödeme sorunlarının görüşülerek çözülmesi