SATIŞ VE PAZARLAMA SÜREÇ YÖNETİMİ

  • Satış Stratejisinin belirlenmesi, hedef müşteri ve izlenecek yöntemlerin belirlenmesi
  • Vaziyet planı, kat planları ve daire planları analizi ve mimarlara önerilerin yapılması ile farklılaşma
  • Pazar, rekabet ve fiyat analizi, fiyatlama ve şerefiyelendirme çalışmaları
  • Satış ekibinin oluşturulması ve eğitimleri, performans ve “Ödüllendirme” süreçlerinin yönetimi
  • Tüm pazarlama ve reklam materyalleri ile satış sözleşmesi ve eklerinin hazırlanması
  • Konut kredileri için bankalarla anlaşmalar ve kredi işlemlerinin koordinasyonu
  • Potansiyel alıcılar ile satıcı arasındaki görüşme ve pazarlıkların koordinasyonu
  • Müşteri ilişkileri yönetimi, stok takip raporlama sisteminin kurulumu, kontrolü ve yönetimi
  • Satış hızına ve fiyat istikrarına gore fiyat artış-düşüş kararları ile nakit akışının yönetimi
  • Müşterilerden tahsilatların takibi ve olası ödeme sorunlarının görüşülerek çözülmesi
SATIŞ VE PAZARLAMA SÜREÇ YÖNETİMİ

Start typing and press Enter to search